ח"כ מלכיאלי: "לא מאמין לצבועים; מספיק אחד להפיל את הממשלה"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ מלכיאלי: "לא מאמין לצבועים; מספיק אחד להפיל את הממשלה"

חה"כ מיכאל מלכיאלי ב"מהדורה המרכזית": "הצבועים, הם נראים כמונו ומדברים כמונו ולפעמים מתפתים להאמין להם. כל אחד מהממשלה הזו מקיים אותה. מספרים לנו סיפורים 'לא ניתן לו להיות שר'… אם יש אדם אמיתי שבאמת אכפת לו הוא צריך לפרוש מהממשלה הזו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לאיום של יו"ר הקואליציה לשר הבריאות על רקע סערת החמץ בבתי החולים בפסח: "הבעיה עם אנשים צבועים היא שהם נראים בדיו' כמונו ומדברים כמונו ולפעמים מתפתים להאמין להם. כל אחד מהממשלה הזו מקיים אותה. מספרים לנו סיפורים 'לא ניתן לו להיות שר', אבל אם יש אדם אמיתי שבאמת אכפת לו הוא צריך לפרוש מהממשלה הזו".

לדבריו "בתחילת הדרך חשבנו שיש להם קווים אדומים אבל בסוף ראינו שהם הקריבו את כל הקדוש והיקר. אם לנו היה צד אחד שהאמירות האלה אמיתיות היינו מתייחסים אליהן אחרת. אנחנו לא צריכים את הדיבורים, עד שמישהו לא יקום ויעשה מעשה לא נאמין לזה. מבחינתו החמץ שיהיה בפסח הזה רשום על שמם של עידית סילמן וחבריה".

מלכיאלי הדגיש: "בממשלה הזו מספיק אחד שיקום וילך, לא צריך יותר. אין את האדם האחד הזה. האמירות מול המצלמה הן חסרות משמעות".



0 תגובות